Strålande solsken

Vilken underbar dag vi har haft idag! Strålande solsken hela dagen och 7-8 minusgrader. (Jag såg några fåglar imorse...men jag har inte behövt fylla på behållarna på ett par dagar tyvärr.)
 
 
Pontus och Jörgen har kört skoter hela dagen och jag och tjejerna drog iväg på lite olika ärenden i stan.
 
Jag och Emma besökte kyrkogården och tände ett stort värmeljus för farfar.
 
    
 
Sen besökte vi Sjungande för att tigga oss en kopp kaffe, men eftersom det inte var någon hemma blev det en fika på Waynes istället.
 
Men håll med om att det är underbart med lite solsken äntligen! Jag njuter i vart fall och vi går ju mot ljusare tider nu.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0