Förlåt!

Inför jul ska man verkligen bjuda till och vara extra snäll och omtänksam tycker jag....
 
Blir så ledsen i ögat då jag snappar upp dofter av otacksamhet och missunnsamhet!?
 
Har man inte själv försökt bjuda in för att skapa genuin värme och välkommenhet....varför då känna sig bortglömd och kritisera någon som tackat ja till en annorlunda äkta genuin inbjudan!? Blir så ledsen i mitt öga över alla missförstånd och oförmåga att se klarsynt på läget......
 
Hur som, trots regn och slask...har jag fått uppleva att köra genom ett riktigt vinterlandskap häromdagen...
 
 
Emma har klätt granen enligt min sparsmakade stil, då jag kom hem från jobb i söndags... älskar att ha döttrar som förstår hur man tänker;)
 
Vi hade grannarna här på julgröt och skinksmörgås härom dagen, en myntade då uttrycket att köra genom ett julkort...
....och så var det verkligen härom dagen....
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0