Dop flytt och vila

Lördagen gick åt till ett barndop och finmiddag med mina stora barn som bor här i norr. Porterstek och pressad potatis med en god sallad till är bara så mumsigt!
 
Idag har jag haft sovmorgon och klev faktiskt inte upp förrens efter halv elva då mor ringde med mindre bra besked angående kusinbarnet. Jag vet inte riktigt hur det går till men sjukvårdspersonalen jobbar hårt med en teknik, som påminner om en tryckkammare för att få igång den lilla bit av tjocktarm som är kvar, men nu har njurarna lagt av och de behöver dialys...i min värld riktigt dåliga besked tyvärr!
 
Grannen har varit och hämtat vår lekstuga idag och det  har ju varit spännande för många i denna familj..
 
     
 
På plats hos grannen och nu ska den tjäna som hundkoja och redskapsbod för hundsaker. Tjänster och gentjänster är det som gäller för mig, vi fick matjord till mina pallkragar som tack.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0