Det finns ett fåtal speciella människor

Seg morgon för mig och en liten stunds förmiddagsvila tillsammans med de små gjorde faktiskt susen. Blev glatt överraskad av en fantastiskt snäll och omtänksam vän som kom insmygandes då vi nyss vaknat.
En del människor är bara unika och jämt omtänksamma och glada och vill bara andra väl hela tiden, jag har äran att känna några fåtal sådana underbara vänner. :)
 
Den här fina vännen kom förbi och ville önska oss en trevlig Påsk och lämnade över dessa väldoftande gåvor.
 

Så tacksam över gåvorna och framförallt tacksam över att få vara vän med en sån fin människa. Din gest värmde ändå in i hjärteroten! <3
 
Jörgen kom hem lite tidigare i dag och han fortsatte med det jag påbörjat i städväg när jag smet iväg till Kåge för inköp av lite Påskmat. Efter middagen som Jörgen stod för hann jag Påskpynta lite och nu får Påsken komma.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara vän💖💖💖

2015-04-03 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0