Aprilväder

Det är fortsatt sjukstuga i vårt hus och även jag har drabbats av vårförkylningen. I morse då jag vaknade kändes det som om jag var rejält bakis, vilket jag definitivt inte var, men det kliade i ögonen och sved i näsa och halsens slemhinnor och kroppen kändes lagomt matt.
Men eftersom jag hade ett möte inbokat på morgonen och massa ogjort här hemma var det bara att bita ihop och nonchalera alla symtom. Ta itu med dagen helt enkelt;)
 
Det har varit klassiskt aprilväder idag och himlen var nästan svart då jag kom hem från stan.
 
 

Jag och min gåvän promenerade runt byn med barnen i var sin vagn och sen tog jag itu med mitt mycket ostädade hem och förvandlade det till ett någorlunda beboeligt hem på ett par timmar. Ni vet dammsugning, torkning av golv och städning av toalett kan göra underverk. Dammtorkning och borttorkning av kladdiga småfingrar får bli ett senare projekt...nu tar jag helg.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0