Valet

"Det är med stor sorg och oro jag noterar att SD blir vårt tredje störta parti. Ett rasistisk och främlingsfientligt parti och jag inser att jag förmodligen har en hel skara bekanta som röstat på dem. Människor som är oroade över bland annat invandringen och som väljer att lägga sin röst på ett gäng rasister förklädda till polerade snobbar i kostym med slipat munläder. Om du kisar kan du se de rakade huvudena, bomberjackorna och de svarta kängorna. Djävulen förklädd till Prada."
 
Jag kan inte annat än hålla med det en bloggkollega skrev på sin blogg angående SD:s framgångar i valet. Det är skrämmande!!
 
 
Men nu lämnar jag valet och kanske bloggen också i några dagar, för i dag hämtar jag Johanna och Elton på flygplatsen.
 
 
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: lollo

Så söt!

2014-09-15 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0