Jag stormtrivs

Fullt upp hela tiden och jag älskar verkligen att ha det så!
 
Jag hämtade ju Johanna och Elton på flygplatsen i måndags och sen åt vi lunch på stan för Elton var hungrig.
 
Sen somnade Elton i vagnen så då gick vi på stan. Middag åts hemma och sen var det föräldramöte för Emmas klass.
Mellan allt familjemys ska ju läxor pluggas och varför då inte göra det samtidigt som man leker...?
Här förhör jag Pontus på sina engelska glosor.
 
 
När Elton gjort nattinatti och jag kommit mig hem från föräldramötet så hade vi måndagsmys framför TV:n och Idol.
Tisdag dolade jag och Johanna på här hemma med tvätt och Elton och besökte lekparken, samt att vi hämtade Emma på skolan.
 
 
När vi kom hem satte jag på en gryta och rensade klart lingonen. Föräldramöte för Pontus på kvällen och skjutsning till fotbollsträning, samt mera Idolmys.
 
Ganska bra att vi har sparat bilbarnstol och matbordsstolar så vi får vardagen att fungera när vi har besök.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0