Höststormigt

Idag mår jag mycket bättre än igår och på förmiddagen blev helgstädningen äntligen av. Känns så bra då det är bortplockat och rent hemma då det är helg.
 
Efter en sen lunch åkte jag och Jörgen ner till stan för lite ärenden och inhandling av mat på hemvägen. Älskar att handla i Kåge på ICA.
Välfylld, ren och fräsch butik med mycket trevlig personal och denna vecka har de dessutom massvis med tio-kronors varor då de firar tio-års jubileum med Peter vid rodret.
 
Till middag rörde jag ihop en gryta bestående av fläskfilé, lök och paprika som jag kryddade med salt, peppar och stark Ajvar. Mums.
 
 
Nu tillbaks till TV och ishockey. HV71 mot SAIK.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0