Höststök

Vilket härligt höstväder det har varit idag och jag har varit ute och stökat. Började med att städa upp i trädgårdsförrådet som det inte gick komma in i längre.
 
 
Efter en timmes städning och sortering var det mycket bättre ordning.
 
 
 
Sen bar jag och Jörgen ut vårt gamla köksbord och stolar från ladan och har sedan tvättat utav alla stolar och bordet med målartvätt. Jörgen lagade några stolar och slipade sen av bordet.
 
 
Jag ska nämligen måla bordet och stolarna vita så Lisa får sig ett köksbord till sitt nya boende. Kommer att vara trångt här hemma ett tag men det får det vara värt.
 
 
Till middag gjorde jag kyckling och potatis och sötpotatis som fick stekas i ugnen.
 
 
Trots det vackra vädret och min fina familj runt mig har jag dock känt mig lite låg och nere. Det är inte roligt att det som jag trodde var utrett inte riktigt är det för en annan person och jag gillar inte att bli missförstådd hela tiden.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: magnus lundholm

HEJ Annica om du har något ouppklarat med NÅGON.. så bör du höra av dig till den personen för de du känner kanske bara mal på då å jag kan tro mig veta vem de är kram lillebror

Svar: Så är det lillebror och jag har tagit det med berörd person. :)
Annica

2014-09-29 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0