En till.....

Jag fortsätter att fylla mina dagar med liv och verklig livskvalitet.
 
Lite sovmorgon under täcket tog jag mig i morse, fast egentligen kan man beskriva det som att jag stannade kvar en halvtimme under täcket efter väckaren ringt och lät maken ta morgonrutinerna.
 
Elton somnar gärna om en till två timmar efter två timmars vakentid och lite gröt som frukost, så jag passade på att stryka lite skjortor och tabletter och ta hand om tvättstugan medans mor och son vilade.
Sen besökte vi farmor Inger och farfar Curt och fick äta god fläskpannkaka och cheescake och umgås. Vi fick tillåtelse att plocka med oss lite vinteräpplen från mormor Astrids äppelträd att göra äppelkaka till efterrätt i kväll, men vi har faktiskt inte gjort den än....
 
 
Älskar min stora härliga moderna familj!
Emma mötte oss då vi gick hem från farmor Inger och då vi kom hem kom farmor Britt och Elaine hit och en kompis till Johanna och Elton.
 
Till middag kom Mikael och Maria hem och jag och Johanna rymde för att inhandla lite fredagsmys.
 
Sen har vi bara chillat med Idol och fredagsmys med min fina familj. Jag är tacksam.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0