Bakslag

Jag fortsätter med att plocka och sortera här hemma, fick också upp lite tavelramar som ska fyllas med familjekort.
 
 
 
Hela eftermiddagen har jag suttit vid datorn och förberett mig inför ett jobb jag ska söka imorgon på arbetsförmedlingen. Har också sökt ett jobb, ett jobb där de ville man skulle fylla i ett eget CV på deras sida och inte kopiera in det jag redan har i datorn.
 
 
Sen ringde brorsan och berättade att han fått ett konstigt saldobesked från Swedbank rörande pappas personkonto och tro det eller ej, men det är aktivt än! Fast vi gjort allt klart, eller vi trodde vi gjort allt klart....fast jag skulle nog vilja lägga skulden på LRF och Swedbank. Det kan tyvärr innebära att det blir en till deklaration nästa vår!:( Jag ska reda ut det i morgon i vart fall...
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0