Helt andra planer

Direkt barnen gått iväg till skolan så var min tanke att vika tvätt framför morgonTV för jag hade lyckats samla på mig ett berg av ren ovikt tvätt. Men för att kunna lägga ren tvätt på rumsbordet behövde det torkas av från lite frukostsmulor, men för att kunna torka av rumsbordet och hitta trasan i köket så behövde jag diska bort gårdagens lämnade handdisk av kastruller...
 
När jag sent om sider kom igång med tvätten så ringde telefonen och vips lustigt struntade jag i tvätten och gjorde mig klar för en tripp till stan. Det var min goa gåvän som ringde och undrade om jag ville hänga med en sväng ner till stan och äta lunch bl.a. vilket jag givetvis ville.
 
 
Jag kom hem igen lagom till att börja med middagsmaten och sen vek jag undan tvätthögen. Nu är det hockey på TV och jag kan bara konstatera att dagen har varit så glad och härlig!
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så mysigt! Ibland behöver man göra något sådant!
Kram❤
PS. Vilken jacka blev det?

2014-10-16 @ 07:44:56
Postat av: Annica

Det blev den vita jackan Veronica! Jag är nöjd, men som jag skrev i det inlägget till svar till dig, är att jag kommer ju att få tvätta den oftare än oftast;)

2014-10-16 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0