Dax att se framåt

Nej nu är det dags att vända blad från negativa energier och fokusera framåt!! Giv the Life a big smile!
 
Jag är så glad över gårdagen och mina vänner. Tack också för era underbara värdinnegåvor.
 
 
I afton kom min underbare make hem med rosor till mig och jag kan inget annat än att känna mig älskad! <3
 
 
Nu ska jag gå vidare och sluta älta, för idag har jag lärt mig ytterligare en sak. Nämligen att inte diskutera med någon som ställer motfrågor och aldrig kan ge ett svar på de frågor jag ställer....
 
Nu ska jag fokusera på att mata den vita vargen för den svarta vargen behöver inte få mer mat!!
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter som en bra plan! ❤😁
💜💜

2014-10-07 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0