Snart tant på riktigt

Hmm, känt mig lite konstig och låg ett tag, utan att egentligen ha haft någon anledning, tror jag vet vad det beror på nu.
Jag har definitivt klivit in i klimakteriet och är på väg att bli tant på riktigt!!
 
För ett tag sedan var jag i en period med vallningar som jag upplevde det, men de besvären har upphört. Just nu befinner jag mig i obalans med blödningarna och därför blir humöret också i obalans.
Jag har haft ganska tydliga symtom innan med, ömma bröst, gråtmild dag och en arg dag innan blödning, men nu är det huller om buller med allt det och inget som stämmer.
 
Nåja det hör ju liksom till livet och det är bara att hänga med. :)
 
Fick idag ett telefonsamtal där det meddelades att socialutredningen om vår familj nu är klar och jag fick lyssna på och godkänna den per telefon. Blir alldeles varm i hjärtat när jag lyssnade till det referenserna sagt.
Nu ska utredningen skickas till socialstyrelsen för ett godkännande och sen när svar har kommit därifrån så är det bara att köra igång och jobba hårt som jourhemsförälder här framöver.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0