Fixardag

I morse när familjen åkt till jobb och skola slöade jag en stund innan jag också drog iväg hemifrån.
 
Först åkte jag och levererade Lisas stolar och lite annat småplock till henne innan jag började min shopping.
Skrivbord, sängkläder, klädgaljar och mat stod på min handlingslista.
 
När jag kom hem har jag jobbat med att pyssla och fixa i jourrummet. Satt upp en klädstång i garderoben.
 
 
Så nu finns det en fungerande tom garderob som väntar på påfyllning....
 
 
Innan jag tog mig an att skruva ihop skrivbordet, bäddade jag sängen med de nyinköpta kuddarna och täcket, sen gick resten av dagen åt till att läsa instruktionerna...
 
 
 
Nu väntar bara rummet på Jörgens IKEA inköp, en hylla och ett sängöverkast, så är det sen klart för sin uppgift.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0