Plocka

Pappers arbeten kan ge mig ångest och kännas övermäktigt ibland, idag var det så. Men det är bara att bita i det sura äpplet och göra det. Har också ringt Försäkringskassan för att få tag i mer viktiga papper.
 
 
Annars har jag bara gått runt här hemma och plockat och plockat och plockat, fy vad saker läggs på fel ställen.
Men det som gjorde mig riktigt sur i morse var att hitta massa disk på diskbänken fastän jag stått och tömt diskmaskinen tio minuter tidigare.
Ska det vara så svårt att ställa in sitt glas eller mugg efter frukosten!?
 
Har också städat bort allt som har med målning att göra på övervåningen och det känns så skönt att det låångdragna projektet äntligen är klart.
 
Sen kämpar jag på med att äta så lite kolhydrater som möjligt för att få min vikt att vika av neråt, vilken den har gjort, men det går långsamt. Promenerar också och  i kväll blev det långpromenad på nästan sju kilometer vilket var väldigt skönt.
Dagens middag blev "Spagetti & köttfärssås". ;)
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0