Nedräkning

Idag har jag jobbat på hela dagen och varit rätt så aktiv. Började direkt i morse med att tillverka rosor och rosetter i marsipan, samt kavla ut locken till ett par tårtor jag lovat göra och leverera i morgon till min gåvän.
 
   
 
Sen gjorde jag min veckostädning i ett högt tempo, dammsög, dammtorkade och städade toaletterna.
Barnen kom hem från skolan och jag hjälpte Pontus med läxa samtidigt som tvätten och middagen togs omhand.
Till middagen kom älskade Lisa hem och överraskade mig med blommor och morsdagspresent, det hade jag inte räknat med.
 
 
Lisa ska bo här och vara husvakt medans vi är borta.
 
Efter middagen sen fick vi dela upp oss lite för Emma hade en gitarrspelning i Byske samtidigt som vi var inbjudna till kalas för min syster i stan.
Hipp, hipp, HURRA älskade syster!
 
Klockan åtta gick jag och Lisa iväg på en rask promenad i sommarvärmen, för det är varmt idag och nu på kvällen är det 23 grader.
 
Nu har jag också hunnit packa det mesta och i morgon den här tiden sitter vi på ett plan på väg ner till Medelhavet och Turkiet.
 
Kramisen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0