glad/stolt

Idag känner jag att jag är på banan igen efter den hemskaste förkylningen på länge. Lite lustigt att man reflekterar och tänker efter, men då jag bodde på konsum som nyskild var jag också sjuk till Valborgs, fast mycket mer och värre!! Halsfluss, feber och dessutom väldigt hög feber. Den gången räddade en god vän till mig barnens kväll och tog med dom till majbrasan.
I år var det då Jörgen som gick dit själv med de små. Huvudsaken att barnen får fira och fullfölja traditionerna kan jag känna.
 
Idag har jag fortsatt med att vika tvätt och dammtorka i tvättstugan innan jag begav mig till stan för att hämta hem de små som varit på PRAO dag.
 
Jag är så glad över Mikael och  hans jobb som ställde upp och tog emot Pontus och dessutom gjorde hans dag rolig och intressant.
Den andre personen och arbetsplatsen jag vill tacka är LRF och Ingegärd som gjorde Emmas dag.
 
 
Skitig och trött son kom hem efter en 8-5 arbetsdag, men stolt och glad dessutom. Stolt över mina söner.
 
Emma var lika glad och stolt över sin dag, där kuvert hade fått porto, mappar vikts och papper körts genom dokumentförstöraren!
 
Tack Mikael och Ingegärd för era insatser!
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla fint av dig att uppskatta sådana, som en del ser som små och självklara, saker. Tror det är få som stannar upp och faktiskt ser sånt. Får mig ofta positiva tankeställare via din blogg, tack för det:-)

Svar: Tack, den värmde!
Annica

2014-05-05 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0