Måndag

Trött som sjutton i morse då väckarklockan ringde där vid sju, snoozade en gång innan jag masade mig ur sängen och väckte barnen.
Hoppade sen in i duschen för att jag skulle vakna till lite mer.
 
Efter ett tag åkte vi in till stan och handlade skor och några linnen + en söt topp till mig. Jag gillar inte att handla skor, men nu var det ett nödvändigt ont.
Tjejen i skoaffären hade det lite lagomt sjåigt med att hitta en skön bra sko till min breda fot med hög vrist, men tillslut blev vi båda nöjda.
 
 
Jag var in en sväng på ICA för att få tag på mitt arbetsgivarintyg, men det får jag vänta lite till på innan det blir klart.
 
Sen måste jag ju få berätta för er om min glada överraskning i morse då jag steg upp på vågen efter min rivstarts vecka. Trodde inte det var sant, men resultatet var faktiskt -3,5 kilo!!
 
Efter middagsmaten promenerade jag med min gåvän en liten timme, innan jag skjutsade ett gäng fotbollskillar till deras träning.
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis 👌

Svar: Tack! :)
Annica

2014-04-01 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0