telefon

Jag har i afton pratat med distriktsköterskan och ventilerat lite frågor angående Pontus eventuella Astma och hur man ska tänka och gå vidare i det ämnet. Läkaren skulle ju egentligen ringa upp mig efter fyra veckor som är typ den 18 juni, men sköterskan bokade om till tisdag till veckan istället.
Jag pratade också med henne om det här med citronsyra, men hon hade inte den uppfattningen och hänvisade mig till länsstyrelsens sida.
Hittade där att man kan få astma av mjölproteinallergi också.....åhhåjajaja.
Fördelen med att läkaren ringer upp tidigare är att man fortare kan få en remiss till exempelvis en pricktest för att utreda vad Pontus är överkänslig för egentligen. Just nu gissar man ju vilt!
Men att det skulle kunna vara mjölken som är boven är ju inte helt otroligt eftersom vi har ju fuskat ganska mycket de senaste åren, vilket vi i och för sig har lov till utav läkare.
 
Vill ju bara att Pontus ska få må så bra som möjligt.
 
Jag har fortsatt med ogräsrens även idag och hunnit med halva ovala rabatten och en bit till i stenmursrabatten. Före:
 
 
Efter:
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Fint

2014-06-03 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0