sista dagen

 
 
En hel veckas nära samvaro med mina vuxna barn och med mitt barnbarn tog till sist slut, men kan sammanfattas med så många fina ord och bilder och obeskrivlig kärlek!
 
Närhet, delaktighet, iakttagelser, kärlek, närvaro, samtal, spontanitet, njuta, vänner, syskon, mamma, mormor och ren och skär förälskelse! Gillar att ha alla hemma och njuta av storfamiljslivet!
 
Tyvärr blev ju många sjuka. Men i och med det så blev närheten och intimiteten till Johanna och Elton större då jag fick rå om dem alldeles själv lite mer. Ögonblick och samtal, förståelse och avlastning me like!
Men nu har de åkt hem och jag skjutsade dem ut till flygplatsen och vinkade hejdå..
 
 
Har fått ett MMS om att nu är de hemma och han sover tryggt i sin säng. Saknar och känner glädje.
 
 
Sen fasineras jag av de sociala medierna. Lägger jag ut något om min trädgård eller mina bakverk så gillar bara de närmaste vännerna, men då man lägger ut en baby så gillar 75% av ens facebook vänner det. :)
 
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0