Nu är dom här

Jag flyttade om min städdag till i dag istället för i morgon, för imorgon vill jag inte städa. Jag har renbäddat och bäddat upp gästsängen också, för nu ska ju Elton och Johanna sova i den i en vecka. Jag är så glad att de äntligen är här!
 
Jörgen hämtade upp våra gäster på flyget 15.50 sen blev det middag och skolavslutning för Pontus och Emma. Jag, Elton och Johanna promenerade till bönhuset och kom fram varma och lite sent. Eftersom det var ännu varmare inne än ute och lika många mygg så stannade vi utanför och trängde oss bara in för lite fotografering. Mikael och Maria kom innan vi börjat gå över tået så Cia och Maria gick med oss en bit.
 
Blir så ledsen över att Pontus fröken tog ledigt från skolavslutningsdagen och ingen verkade ta hand om "femmorna" när de hade sin sista skolavslutning i Drängsmark. :(
Jag styrde upp och fick en ganska bra gruppbild på bara femmorna och några dåliga på fyrfemman innan jag bad om en gruppbild på bara femman.
 
 
Efter bönhuset så åkte vi hem och åt jordgubbar med glass och Elton fick gröt.
 
 
Sen smet jag och Johanna iväg till Kåge och fyllde på matförådet och Elton fick chilla med Jörgen, Pontus och Emma.
 
 
Kramisen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0