Leonore Lillian Maria

Jag är så pass intresserad av vårt kungahus att jag offrade en fin sommardag och satt framför TV:n till två och såg sändningen från lilla prinsessan Leonores dop.
 
Sen gick jag ut och rensade lite mer och plockade bort en liten minirabatt över en gammal brunn. Ytan sjunker hela tiden sakta nedåt där den igenfyllda brunnen en gång i tiden fanns, så det ser inte bra ut längre. Har bestämt att det blir nog snyggare och lättare att fylla på med jord och ha bara gräsmatta där,,,
 
 
Mikael och Maria dök upp här oanmälda och jag skyndade att bjuda dem att stanna på middag. Mikael hjälpte till att städa ur vårt garage och jag spolade av altanen från all tallpollen. Efter maten och när de åkt hem lyckades jag få ner tomatplantorna i hinkar och fylla en hängampel. Sen ringde telefonen....
 

Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vi har samma problem. Fyllt jord i omgångar.Nu har vi gjort en stor rundel med sten. Nu kan vi ösa på stenar eftersom.Du kan titta på instagram där vi har fontänen

2014-06-09 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0