Hot

En värmebölja har dragit in över Sverige, en extrem sådan med över 30 grader i skuggan och ni får förlåta mig ni som gillar det, men jag står inte riktigt ut!! Det är för varmt!
 
Men trots värmen så har jag börjat om med att måla efter någon dags vila och har jag bestämt mig för något så gör jag det och idag skulle det målas!
 
 
Jörgen hade det värre som klev upp på altantaket med långbyxor och långärmat för taket innehåller glasfiber och skruvade ner det.
Tyvärr såg vi då att några takstolar var angripna av vatten och hade börjat ruttna...
 
 
Det vi har målat idag är ladan och tyvärr blev jag både getingstungen och humlebränd idag! :(
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0