har inte tid

Det är fullt upp nu! Direkt på morgonen tar jag mig en promenad med Cia, sen en kopp kaffe och lite pill på telefonen.
När resten av familjen är igång har jag hunnit börja dagens måleriarbeten.
Förutom att måla så ska familjen också få lite omtanke i form av mat, rena kläder och sånt..
 
Idag har vi i vart fall fått hjälp utav broders familj. Emelie, Alva Pontus och Emma cyklade iväg och badade i Ljusvattnet och vi vuxna målade.
 
Nu är norra sidan helt klar och spröjsen, två och ett halvt fönster behöver lite till vit färg men nu har det räntat undan ändå..
 
 
Klockan nio gick jag in och gav upp den här dagens målningsarbete och tömde tvättmaskin, diskmaskin och torktumlare. Sådana här gånger önskar jag mig en hushållerska!
 
Jag har ont i armar, fötter, ben och höfter....men skam den som ger sig, imorgon är jag på banan igen och jobbar på!
 
Ni som inte har några måsten hoppas jag har njutit av Trästocksfestival, semester, sol och bad!
 
Kramisen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0