Det är varmt

En del tycker nog jag är knäpp, men idag har jag varit inne och stökat på.
Storstädade våran säng, inte bara vanlig renbäddning, utan alla överdrag har tvättats. Vi har ju Tempurmadrasser som har överdrag, Tempurkuddar med överdrag.
Dessutom har jag dammsugit hela sängen.
 
Till lunch stekte jag plättar och sen åkte jag och Pontus till Kåge för att handla mat.
 
 
Sen gjorde vi som igår, nämligen cyklade till Ljusvattnet och badade.
 
Inte förrän klockan var efter åtta i kväll, vågade jag mig ut för att grundmåla de skrapade partierna på huset.
 
 
Ja ännu en arbetslös dag! ;)
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Trevlig sommar på dig ! Fördelen med att ha långsemester är att man kan vara hur knäpp som helst. Du kan ta tillvara dagarna på ditt eget sätt . Passa på och njut av tillvaron . Kram Gunilla.

2014-07-09 @ 08:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0