AJ!

En till dag med klängande i stegen och målning av det vita på framsidan av vårt hus är snart till ända.
Jag började morgonen som vanligt med att gå en morgonpromenad med Cia, som sen la sig ned och vilade på plattorna.
 
 
Hon är så snäll och springer lös här på tomten medans vi målar, mest tyr hon sig till mig som målar ganska nära marken. Än så länge har hon bara rymt iväg två gånger, men kommit tillbaks då vi ropat.
 
Sen lyckades jag att klämma mig rejält idag då trappstegen fälldes ihop över mina fingrar och jag segnade ner gråtandes på marken som ett litet barn. Jörgen kom med kallt vatten och nu känns det ganska bra...
 
     
 
Igår kom Lisa förbi och hade köpt med sig så fina rosor till oss. Idag har hon varit och badat med Pontus och Emma.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0