Lördag

Idag har vi varit ner till stan för att handla upp våra presentkort och även lite pengar! ;)
 
Vi började med att inhandla mer vit färg på Perfect Home. (Färg & Tapet.)
Sen shoppades det till barnen på H&M och sen gick vi vidare för att handla lite till Jörgen också och då var barnen vakt till alla kassar.
 
Snabblunch på torggrillen innan det blev att fara till Edda och bada för alla utom mig.
 
 
Jag drog iväg själv på stan igen, för att hitta den perfekta födelsedagspresenten till Johanna, som snart fyller år.
 
Vi var hemma igen lagomt till middagen. Efter maten blev det till att ta bort de röda gardinerna, stryka de nya och hänga upp dem.
 
 
Sen kan jag ju slänga upp en bild på den stora världskartan vi satte upp i gästrummet för någon dag sedan.
 
 
Kramisar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni behöver inte köpa en födelsesagspresent åt mig! :)

Svar: Klart man måste få fira sina barn på deras födelsedag! ;)
Annica

2014-01-05 @ 05:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0