TRÖTT

Kom mig i säng sent igår och precis då jag höll på att somna stördes jag av ett telefonsamtal, vilket resulterade i att jag somnade kanske där vid halv två på morgonkvisten.
Gisses så trött jag var 05.00 då väckaren ringde.
 
Åkte in och jobbade fram till lunch i vart fall, sen blev det att åka hem och slumra på soffan lite...
 
Statusen här hemma är två halvkrassliga barn med hosta och nästäppa, men Jörgen fixar det så jag jobbar. Känns som jag jobbar jämt nu med det nya schemat.
 
Snart kommer Johanna och Erik upp med lille Elton och då är det ju bra om vi slipper förkylda barn som smittar, bra att de gör bort det nu liksom.
 
 
Sen håller vi tummarna att det går bra för Jörgen som ska på arbetsintervju på tisdag i Göteborg.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0