Borde ha gått tidigare

Jag gick hem vid tre tiden i afton från jobbet och tanken är att aldrig återvända. Egentligen borde jag ha gått på en gång som alla tyckte...!?
 
Men nu är jag jag och tillslut så nådde jag också gränsen på vad jag tål och känner att det kommer aldrig att bli bättre mitt mående på Torget.
 
Min tanke är nu att få en läkare att inse hur tufft och tungt det här har varit och är för mitt psyke och självkänsla och sjukskriva mig. Lyckas det och Försäkringskassan godtar sjukskrivningen så kan jag sen känna lugnet och släppa stressen på att hitta ett nytt jobb så fort....
Hittar jag mig själv fortare och hittar jag ett jobb är det ju bara att friskskriva mig..
 
Vi hörs snart igen...Kram.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Skönt att du kommit fram till ett beslut! Kram på dig ❤

2014-02-25 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0