tisdag

Jaha, dags för en sammanfattning av den här dagen också, har lyckats riktigt bra med att sysselsätta mig må jag säga.
 
Som vanligt är jag en segpropp på morgonen och njuter länge av min kaffekopp, telefon och att slötitta på morgonTV.
Vek en tvätt också.
 
Efter min frunch bestående av ägg, bacon och avocado, satte jag igång med storstädning av min garderob.
Rev ut allt först innan jag sorterade bort det jag inte ville ha kvar, sen strök jag alla toppar och skjortor innan jag hängde upp dem på likadana galgar igen.
 
Nu har jag bara kläder som jag kan ha + några få som jag hoppas komma i igen ganska snart, hängandes och liggandes så fint i garderoben. Skönt!
 
 
Precis när jag var klar med min garderob och skulle börja med Jörgens ringde, min gåvän och undrade om jag var sugen på en promenad. Självklart var jag det, hellre promenad i solen än städning av dammig garderob.
 
Måste också få dela med mig lite av Eltons framsteg. Johanna är ju flitig och delar med sig av bilder på honom via bildström, vilket jag är så tacksam för.
Redan då de var här uppe V10 hade Elton börjat med att vända sig och försökte gripa efter saker, men nu övar han flitigt hela tiden.
Det är så himla gulligt när de försöker greppa sina fötter och strävar efter att börja rulla runt.
Sen är hans miner och uttryck bara såå charmiga. Älskar honom så mycket!
 
     
 
 
Kramisar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0