SM-Guld IGEN!!

Jag har haft fullt upp med trevligheter de sista dagarna så jag har inte hunnit blogga.
 
Igår åkte vi in till stan på lite ärenden och sen Påskmiddag hos svärfars. Gott och mysigt att själv bli bjuden på mat och slippa vara den som rör runt i grytorna.
 
 
Har haft en mycket bra Påskhelg med massa familjemys, det gillar jag. Jag är så glad att Maria önskade sig ett litet Påskbord, hade nog nästan tänkt skippa det i år då vi är så få....saknar pappa sådana här gånger extra mycket.
Sen kom ju inte Johanna upp och Lisa har jobbat, men jag är glad för det familjemys vi har haft ändå.
 
Idag har jag varit iväg och firat en go f.d arbetskamrat med en till f.d arbetskamrat. Tack för den goda lunchen och det trivsamma sällskapet.
 
 
När jag kom hem blev det middag med Lisa, Mikael och Maria och sen en underbar hockeymatch på TV. Vi är unika! SAIK tog sitt andra SM-Guld med fyra raka segrar i år också.
GRATTIS till vårat SAIK, vilket lag, vilken seger!!
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0