Helgen

I går hade vi bjudit in goda vänner på middag, det var ett tag sen vi träffades och då har man så mycket roligt att prata om.
Under dagen plockade jag undan och städade lite, samt förberedde middagen. Jörgen hade jag skickat iväg som bärhjälp till min syster. ;)
 
Menyn blev tunnbrödsrullar med varmrökt röding till förrätt och Grekisk Pytt till huvudrätt, sen avslutade vi med kaffe+avec+annanaspaj.
 
 
Kvällen/natten avslutade jag med en rastning av Cia i fullmånens sken. Vi är nämligen hundvakt i helgen.
 
 
Idag har Jörgen åkt iväg med barnen för att bada i Piteå och jag ska försöka baka lite inför kommande kalas. Tycker att Jörgen gör det så bra som drar iväg med barnen och deras kompisar på olika aktiviteter, sen har jag lite dåligt samvete att jag inte vill/kan hänga med på slalom och bad.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag och R pratade om hans engagemang i att hitta på saker med barnen. Vi är grymt imponerad av Jörgen! 😄 🏊🏄🎿

2014-04-13 @ 16:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0