Det här livet...

Utan att med vett och vilja lämna ut någon, har jag idag varit med om något som jag inte riktigt räknade med. Inget katastrofalt för min del, men något som jag insåg var väldigt jobbigt för någon annan.
En enkel gest från min sida som inte sågs med blida ögon för någon annan, men som slutade riktigt bra för alla i slutänden...
 
Tänk vad händelser i ens uppväxt slår olika och riktigt hårt för en del i början av det vuxna livet...och när den här sårade människan sprider denna "känsla" vidare i sin närhet blir det inte så bra...
 
Jag vet att jag talar i gåtor, men för mig är det begripligt och jag växte lite i min vuxna roll och hoppas att några unga människor på väg in i vuxenlivet också fick ut något av den här kvällen.
 
Kom ihåg att livet är inte lätt, men att våga njuta är aldrig fel...
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0