Att vara arbetslös

Idag har jag suttit mest hela dagen med papper som ska fyllas i angående att jag är arbetslös, har även kollat upp lite på datorn angående det.
Jag trodde att jag skulle njuta av att ha en ledig period i mitt liv, men faktum är att det tynger ner mig mer än jag beräknat och jag hoppas att jag finner det där "perfekta" jobbet snart. Gillar inte att vara utan fasta tider, för problemet är inte att jag är sysslolös utan att jag blir så låg och lat.
 

Halv fyra åkte jag till Kåge för att fylla upp kyl och frys igen. Kände mig inte sugen på att laga någon middag och valde därför lättlagat.
 

Fick lov att vara lite effektivare nu ikväll då Jörgen fyller år imorgon och jag skjutit på baket in i det sista.
På en dryg timma blev det producerat tårta, chokladbollar och sirapskakor, fick hjälp med chokladbollarna.
 
 
Nu är det bara det tråkiga bortstädandet kvar, som jag strax ska ta hand om. Sen god natt.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0