Äntligen!?

I dag bad vi som är avdelningsansvariga om att få ha ett möte med Johan och Therése, ett möte om schemat som tagit orimligt lång tid. Lång tid och dålig information om varför det dröjer så lång tid. Det blev ett möte på eftermiddagen som var kort, bra och informativt. Efter mötet kom den här lappen upp.
 
 
  
 
Det som också kom fram var att vi får Cashguard installerat under V.40 och att det är en av anledningarna till att schemat dröjt.  
 
Att vi får Cashguard innebär också att vi nu är där att mina arbetsuppgifter förändras.  Jag hade ju bestämt mig för att inte grubbla så mycket om min tjänst och om jag får vara kvar när arbetsuppgifterna förändras...jag kan bara meddela att det fungerar inte! Tusen olika vinklar av olika scenarion dyker upp i mitt huvud och den osäkra Annica kommer verkligen fram nu. Hur kommer mitt schema att se ut? Hur stora förändringar på mina tider blir det? Arbetsuppgifterna? Jag är riktigt orolig fast jag inte ska...  
 
Efter jobbet var jag och Jörgen på utvecklingssamtal med Emma, sen på föräldramöte för hela skolan.  Nu är jag helt slut och ska gå i säng för att försöka få sova några timmar. 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det löser sig! <3

Svar: Det är klart att det gör, men hur?
Annica

2013-09-17 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0