Mera arbete

Cashguard är KUL!!
Vi har startat igång Cashguard idag och det har varit jättemycket extrajobb bakom mina kulisser. Växelkassor som ska avstämmas, nya som ska plussas på, andra dras ifrån och tas bort. +- och få det att stämma har inte varit lätt, men jag fixade det. Sen ska man försöka att förstå hur mycket växel som måste finnas innan man går hem och hur mycket man kan fylla innan och hur mycket man måste fylla på sen.
Fattar ni ingenting av mitt svammel så strunta i det...ville bara säga att jag har haft mycket fullt upp på jobbet idag och dessutom roligt! ;)
 
Underbara människor svävar runt och försöker sprida glädje på mitt jobb. Gissar på go arbetskamrat men kan lika gärna vara en kund.
Hur som så möttes jag av den här lappen på bankomaten när den skulle fyllas innan öppning.
 
 
Jag blir alldeles varm av den kärlek som flödar...
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0