Inte något ont som inte har något gått med sig

Mitt liv är ganska intensivt just nu och jag har inte prioriterat bloggandet. Jag mår stundvis inte helt bra för tillfället och oftast brukar jag kanalisera ut mina grubblerier här på bloggen, men nu har jag pratat av mig på andra sätt i stället.
 
Det har varit mycket jobb, mycket inbokat privat och mycket att göra. Kanske det börjar lätta nu snart och det kan få bli lite normalare allt för mig då!?
 
Mötet med fack och chef gick bra, fast jag varit vaken och ledsen och orolig till två på morgonen . Situationen på jobbet förändras ju inte av mötet, men det lättade att få "älta" allt en gång till och poängtera vissa saker angående arbetstimmar och belastning på kassörerna i kassalinjen, och faktiskt få ha stöd av en som kan fakta och avtal.. Inget kommer ju att förändra min situation, men jag hoppas att det hjälpte någon annan, när vikten av rotation i kassalinjen fick diskuteras bl.a. Mitt ansvarstillägg skulle de förhandla om utan mig.
 
I går och i dag har jag tillbringat mina arbetstimmar på jobbet med att lära mig Post och Spel. Jätteroligt, men otroligt mycket mer att lära in än jag hade kunde föreställa mig.
I går var det så roligt att jag glömde att sluta i tid och missade då bussen hem. Tur i oturen att det var min älskade Pontus födelsedag så jag kunde åka med Mikael och Maria hem. De skulle ju äta med oss innan Pontus skulle firas.
 
 
Tänka sig att det är elva år sedan den här goa killen föddes!?
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0