This morning

Jag klev upp halv sju, så jag skulle hinna med en dusch, innan jag väckte barnen och hjälpte dom med frukost och att komma sig iväg till skolan. Fast Emma skickade jag inte till skolan utan ringde till hennes fröken och tog ledigt ett par timmar på förmiddagen. Jag har nämligen givit bort min klipptid hos Åsa, till Emma, för hennes hår var så förfärligt slitet.
 
Resultatet...
 
 
före såg det ut så här..
 
 
 
Sen medans jag och Emma väntade på att banken skulle öppna, (vi skulle betala en dödsboräkning.), passade vi på att åka till min mormors grav för att klippa ner rosen.
 
   
 
Nu när jag satt mig ned för att skriva detta inlägg åkte just dammsugaren fram för att ta bort denna objudna gäst.
 
 
Kramisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0