Struldag i regnet

Vi har tagit hem vår ved från Åbyn i dag och man kan säga att allt blev fel och tokigt...
Dels regnade det och blåste småspik, sen efter lunch så började det gå en massa säkringar hela tiden, så klyven och transportören stannade och vi fick byta säkringar x antal gånger innan vi gav upp! Mitt i säkringsbytet så händer det en till sak som inte får hända....barnen lyckades få lastbilen att gå i baklås samtidigt som nycklarna fanns inuti!! :(
Ägaren av lastbilen meddelade oss att inga reservnycklar fanns och vi såg minst 5.000 kr flyga iväg......hittade efter diverse telefonsamtal en lösning och fick en som hjälpte oss att få upp dörren till ett hyfsat pris ;))
Tänker inte berätta hur.....
 
 
Jag har packat min väska och i morgon beger jag mig i väg på min roadtrip och jag bubblar av glädjefulla förväntningar.
 
 Kram.

Kommentarer
Postat av: J

Hihi :) Vi ses ikväll! <3

2013-05-10 @ 09:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0