halvfärdigt

I går var vi på en 50-års fest för vår granne Boa. Gott med Taimat, fast det tyckte inte Pontus och Emma som också följde med.
 
 
Idag har vi varit i Åbyn och klippt gräset och städat undan det sista med veden. Det är ganska ansträngande att försöka klippa av ca 30 cm högt frodigt grönt gräs och jag var rätt mör i kroppen på eftermiddagen kan jag lova.
 
 
Innan vi åkte till Åbyn svängde vi om och hälsade på pappa vid graven..
 
 
Efter maten så var det fotbollsträning för Jörgen och Pontus och jag påbörjade att rensa ogräs i mitt blivande trädgårdsland. Jag ska försöka mig på att odla lite morötter och sallat den här sommaren i pallkragar..
 
 
Det blommar så fint både här och där i min trädgård nu...
 
   
 
Jag har ett trädgårdsland, ett gästrum och ett ostädat dödsbo som halvfärdiga projekt framför mig...undrar om jag blir klar i tid?
 
Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0