full dag

Igår åkte jag in till stan, tillsammans med Emma och Lisa, för att avverka en del ärenden.
Vi började med att köpa ut tapeterna som jag beställt, sen blev det att fota mig till ett körkortsbyte. Vi hann också med att shoppa lite innan Lisa barnvaktade Emma på festivalområdet.
Jag åkte upp på lassa för att lämna ett cellprov.
Sen var det bara kvar att handla lite mat innan vi skyndade oss hem för att äta middag.
 
Klockan 17.00 infann vi oss i Åbyn för att ta itu med den sista delen av rensning, nu i stallporten. Tur att Jörgen följde med för det fanns en hel del tunga saker som skulle bäras ut för att skrotas. Tunga elmotorer, skoterchassin, elskåpar, diverse järnskrot och annat skrot. Klockan drygt åtta var vi klara.
 
Efter nio satte jag igång med att tapetsera och hann få upp de fyra enfärgade tapetrullarna innan jag gick i säng. Fortsatte med fondväggen i dag och nu är hela rummet urstädat och klart.
 
Det blev så fint och jag är supernöjd!
 
 
Kramisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0