Mer än fullt upp!

Antingen gör jag ingenting, eller så gör jag verkligen allting på en gång...
 
Började den här dagen med en morgonpromenad tillsammans med Mikael och Marias goa hund, Cia.
 
Åkte sen ner till stan för att hämta ut mitt körkort, fixa ny skyddsplast till Iphonen, köpa vin, köpa ett nytt familjespel och handla mat.
Tyvärr så kom jag till Norrböleposten lite för sent och sällskapsspelet var slut på leksaksaffären. Men de andra ärendena fixade jag.
När jag kom hem fortsatte jag med projekt Storstädning som jag påbörjade i går....en frys är avfrostad och hela kökets nedre skåpar är uppskurade och urstädade.
Jordgubbssylt, kottletter och middag har puttrat på spisen....
 
Jag har fållat upp gardinerna som jag köpte på IKEA och strykt + hängt upp dem. Jörgen fixade dit gardinstången och lampan i taket.
 
 
Jörgen har försökt snygga till på tomten hela dagen...
 
Nackdelen med att åka bort är att allt är kvar då man kommer hem.
 
Jag lovade ju att skriva om vår dag i Skara...
 
Ja, Skara Sommarland är värt ett besök, fast om man jämför med Legoland, så vinner Danmark.
 
Vädret var inte det bästa då vi anlände till Skara, men eftersom dagen gick blev det bättre. Vi köade och åkte två karuseller och sen GoCart.
 
   
   
 
Ni kanske har sett reklamen på TV4 om Skara Sommarlands nya attraktion, Big Drop!? Hursom så var det den Erik väldigt gärna ville testa att åka...
 
och han gillade verkligen denna attraktion! Jag hade också gärna velat testa men skyllde på mina månatliga besvär....ingen trodde på att jag verkligen skulle våga, så det blev upp till bevis för mig.
 
Yes, jag fixade det!
 
Kram.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0