Åskoväder

Det har tydligen varit ett rejält åskoväder i natt som jag missat!? Hörde lite avlägset mullrande på morgonkvisten innan jag var riktigt vaken. Många av Skellefteå Krafts kunder fick vara utan ström på morgonkvisten.
 
På jobbet hade åskan också ställt till det. Strömavbrottet gjorde så att jag fick starta om alla kassadatorer och ringa helpdesk för att få igång modemet till datorerna. Fick ringa och väcka Therese ur semestersömnen för att fråga om modemets placering, men det var i onödan för hon visste inte heller. Jag hittade det tillslut och kunde starta om. Vid halv tolv var datorerna i gång igen så jag fick ut några papper till mina arbetsuppgifter.
Dessvärre pajade nog kylanläggningen till min skrubb och då blir inte resten av sommarens jobbande nå´t kul mer!!
 
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0