Fulla dagar

Jag har fyllt mina dagar med jobb och social samvaro sen jag sist gjorde ett inlägg här.
Torsdag besökte jag pappa i Umeå med mina syskon, fredag och lördag var det jobb.
Fredag kvällen blev vi bjudna på middag hos svärfars, lördagkvällen tillbringades med familjen i soffan och melodifestival på tv:n.
 
Söndag var jag åter ner till Umeå och besökte pappa med familjen, sen på hemvägen svängde vi förbi mor och Ulf på kvällsfika.
 
 
I kväll när jag pratade med pappa berättade han att det blir hemresa till Skellefteå på onsdag afton med Sambulansen.
Marcus, pappas onkolog, har också besökt pappa och pratade lite om framtid och nya mediciner. Om några veckor ska pappa tillbaks till Umeå och då förmodligen få en ny sorts medicin, få vara med i en ny studie också...
 
Jag börjar landa i att det är som det är och känner mig inte lika stressad och ledsen längre. Vi lever här och nu och tar en dag i taget, så blir det nog så bra som det kan bli i cancerlandet.
 
Jag har pratat en sväng med Johanna ikväll och vi ska försöka klämma in en helgresa ner till dom snart också.
 
 Man måste få ha något att längta till.
 
Kramen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0