Det går fort nu!?

Jag har jobbat idag och hunnit riktigt mycket "småtjafs" som man inte riktigt bör hinna med...
Inventerade och ändrade priser på tobaken och räknade småmynt och fixade med tidningarna och slutligen hann jag sammanställa en grund för kassamötet som snart ska ordnas. En bra arbetsdag med andra ord.
Efter jobbet hämtade jag upp Lisa som åkte i Vitbergsbacken med Pontus, Emma och Jörgen. Lisa provade på Snowboard för första gången i sitt liv och ville hem lite tidigare än de andra, efter som hon var helt slut! ;)
 
När jag kom hem stökade jag bort lite disk och satte igång maten och när den precis var klar ringde min syster med tråkiga besked.
Pappa har "tappat benen" och efter samtal med Viool ordnade de en ambulans och inläggning på lassarettet över helgen,  i vart fall...
Det går fort uför just nu....alldeles för fort!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0