vitt gör skillnad

Jag har eftersom, bytt ut saker eller målat om dom, i vårat vardagsrum och nu sist blev det ju Lasse Åbergtavlorna som fick ny färg på ramen. Jag är nöjd, gubben är också nöjd och nu saknas bara en ny soffa. Våran "tvåa" är uppburen till Pontus och tanken är att vi snart ska köpa en divansoffa.
 
 
Det har gått riktigt bra att jobba idag med mina värkande kroppsdelar, även om jag känner av det väldigt mycket emellanåt. Men måndagar är det verkligen fullt ös som gäller med mitt jourpass på jobbet och roligt är det, så då hinner inte hjärnan registrera smärtan på samma sätt.
 
Efter jobb så skyndade jag mig hem till mina två duktiga småtroll, för att skjutsa Emma på luciaträning. Duktiga skriver jag för att i afton fick de fixa sig egen middagsmat genom att värma upp rester i micron och äta ensamma. Jörgen övernattar ju i Kiruna och jag jobbade ju till 17.15.
 
Efter jag skjutsat Emma försökte jag hjälpa Pontus att hitta en borttappad lins men gick bet, vi fick ta fram reserven istället.
 
  
 
Han är så duktig och fick in linsen i höger öga ganska fort, men misslyckades efter x antal försök på det vänstra ögat. Blev till att skicka Pontus till fotbollsträning utan linser, men med glasögon idag, men det är ju det vi är van att göra.
 
Nej nu är det dags att börja natta ett litet barn eller två.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0