En plock/pyssel dag

Jag har hunnit med riktigt många saker idag precis som jag hade tänkt mig.
 
Jag har gått här hemma och plockat undan i mina "bråteshörn" och slängt/sorterat sen satt fram de sista tomtarna.
Har också kokat knäck, som den här gången inte blev för lös, så Pontus blev nöjd över att den äntligen lossnar från papperet.
 
Julskinkan är grilljerad, har också hunnit med att sy nya gardiner till Pontus rum och satt upp dom.
 
Jörgen och Emma har städat uppe i hennes rum och det blev superfint. Dessutom möblerade de om.
 
 
Nu kan det gärna få vara julafton och juldagen snart, vill träffa mitt barnbarn som idag har varit på utflykt tillbaks till BB för PKU prov och hörseltest.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0