december månad

Nu är vi inne i december månad och julen närmar sig med stormsteg. Jag känner ingen stress över det än, men jag gillar inte det här vädret vi har.
Idag är det nästan storm ute igen och +5 grader varmt.
 
November månad avslutade vi med ett 20-årskalas för Lisa hemma hos henne i Tarsbäcksliden.
Jag åkte dit lite tidigare och tapetserade klart de sista två våderna i hennes rum innan kalaset, det blev ju en rulle för lite sist jag tapetserade.
 
Lisa hade tidigare bett om lite hjälp med att baka, vilket absolut inte hade behövts eftersom hon själv hade bakat också. Det blev nog sju sorters kakor och på det tårta.
 
   
 
Efter fikat drog jag vidare på kvällsjobb i den vackra solnedgången.
Gissa om butiken var stökig? Det var ju Skyltsöndag och alldeles för lite personal igen...nåja.
 
Idag är det tisdag och min lediga dag och vet ni vad? Jag började den här dagen med en rejäl sovmorgon. Det hör inte till vanligheterna att jag sover längre än till åtta, idag blev klockan 10.00 och faktiskt 10.30 innan jag steg upp! :)
 
Nu ska jag städa lite innan det är dags att dra iväg till stan på Mammografi och lite andra ärenden.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0