Dan före dopparedan

Julmusik i högtalarna för tillfället och Emma hjälper oss att slå in de sista julklapparna. Jag har putsat lite speglar och städat toaletten, dammtorkat lite och resten av städningen sköter "guben";)
Känns ganska fridfullt och bra ändå.
 
För en stund sedan gjorde vi ett stort internetköp, nämligen en ny rumssoffa som vi länge tänkt att köpa till oss. Känns bara lite trist att vi inte gjorde det lite tidigare så alla får sitta bekvämt då tomten kommer i morgon, men det löser sig nog.
 
Jag har jobbat idag och där på jobbet är det ju alltid tokmycket folk så här dan före dan och lite övertid blev det nog också. Men jag trivs då det är ruschigt och lagomt med stress.
 
Nu får jag önska er alla en riktigt GOD JUL!
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0